loading...
نایاب ترین ها
سهراب بازدید : 402 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

راز های پنهان بیت‌الله عباسپور

راز های پنهان بیت الله عباس پور

عضلات پای خود را با توصیه های بیت الله عباسپور حجیم کنید.

 

 

بی تردید بیت الله عباسپور نامی آشنا و شناخته شده در سطح جهانی،پرچمدار پرورش اندام ایران در جایگاه بیت المللی است. اولین ورزشکار ایرانی شرکت کننده در مسابقات معظم مستر المپیا که خود از عضلات پای کم نظیر مخصوصا در ناحیه همسترینگ(پشت پا) بهره می برد که جوابگوی سوالات  بسیاری در مورد این عضله زیبا است. او که سالیان سال برای به دست آمدن این حجم و کات تلاش بی شائبه ای داشته هم اکنون اسرار دستیابی به عضلات بی نقص پای خود را فاش می کند.

 

۱- بطور معمول چند روز تمرین پا در هفته را پیشنهاد می دهید آیا یک روز در هفته کافی است؟

 

بدلیل اینکه عضلات پا جزو عضلات بزرگ بدن محسوب می شوند برای تمرین به انرژی بیشتری نیاز دارند و به دنبال آن به یک ریکاوری بیشتر، به همین دلیل یک روز تمرین پر فشار در هفته برای عضلات پا کافی است.

 

۲- آیا تمرین دادن عضله ای دیگر به همراه عضلات پا در یک روز معقول به نظر می رسد؟

 

اگر عضلات پای شما قوی است می توانید همراه با آم عضلات کوچکتری مانند بازوها را تمرین دهید. من همیشه این جمله را به شاگردانم می گویم که اسکوات بزنید تا بازوهایتان رشد کند می دانید چرا؟ چو پر فشار بودن تمرینات پا باعث می شود تا مقدار هورمون بیشتری در بدن ترشح شود و این خود باعث کم به رشد عضلات دیگر می شود.

 

۳- برای کسانی که دارای ساق های استپ زده هستند چه پیشنهادی دارید؟

 

ساق به دلیل اینکه عضله کاملا استقامتی است بهتر برای پرورش و رشد آن از فرم تمرینات پرش استفاده کنیم. مثلا حرکت ساق پا نشسته را بصورت پرش پنجه بالا انجام دهید.

 

۴- در تمرین پا تمرکزتان روی تمرینات با ماشین قرار می دهید یا وزنه آزاد؟

 

البته این موضوع بستگی به برنامه تمرینی شما دارد ولی بهتر است در دوران حجم و برای افزایش سایز از وزنه های آزاد مثل اسمین استفاده کرد.

 

۵- آیا با تمرین دادن عضلات جلویی و عضلات پشت پا در دو روز متفاوت موافق هستید؟

 

بله می توانید این دو گروه عضلانی را در یک روز تمرین دهید که البته بازهم به برنامه تمرینی شما و اینکه در چه مرحله ای از تمریناتتان هستید بستگی دارد. ولی اگر عضلات پای ضعیفی دارید و نزدیک به مسابقات هستید می توانید این دو گروع عضلانی را بصورت جداگانه تمرین دهید.

 

۶- پیشنهاد شما برای افزایش حجم پا چیست؟

 

برای افزایش حجم بهتر است از حرکات چند مفصلی مثل اسکوات یا هاگ پا ماشین استفاده کنید.من بعضی روزهای تمرینی مربوط به پا تا ۱۰ ست حرکت اسکوات را انجام می دهم.

 

۷- از بین سیستم های وزنه سنگین تکرار پایین و وزنه سبک تکرار بالا کدامیک را ترجیح می دهید؟

 

من خودم سیستم های سنگین و قدرتی را بیشتر ترجیح می دهم و بیشتر از محدوده ۶-۸ تکرار در تمرینات استفاده می کنم.

 

۸- بطور معمول چه مدت زمانی را باید در یک جلسه تمرینی به انجام حرکات پا اختصاص داد؟

 

برای تمرینات مربوط به پا باید حداقل یک ساعت وقت گذاشت. عضلات بزرگتر به استراحت بیشتری در بین تمرینات احتیاج دارند. شاید زمان استراحت برای عضلات بازو ۳۰ ثانیه تا یم دقیقه است برای عضلات پا باید مدت زیادی وقت برای ریکاوری بگذارید مثلا ۲-۳ ذقیقه.

 

۹- آیا انجام حرکات هوازی به مدت طولانی در یک روز تمرینات پا مشکلی به وجود می آورد؟

 

انجام تمرینات هوازی در روزهای تمرین مربط به پا اصلا توصیه خوبی نیست باه این دلیل که باعث ریزش عضلات شده و از حجم آنها کاسته خواهد شد. تمرینات با وزنه برای عضلات باید تا ناتوانی اجرا شود به همین دلیل هیچ توانی برای تمرینات هوازی باقی نمی گذارد. اینگونه تمرینات باید در حد سرد کردن و دفع اسید لاکتیک از عضلات انجام شود.

 

۱۰- برای شروع تمرینات پا از چه حرکاتی برای گرم کردن و چه مدت زمان باید استفاده کرد؟

 

برای گرم کردن بیشتر باید حرکات کششی و بدون وزنه انجام دهید تا هم مفاصل و هم عضلات برای انجام حرکات اصلی آماده شوند. می توانید همان حرکت اصلی را بدون وزنه برای گرم کردن انجام دهید.

 

۱۱- برای عضله چهار سر ران چند حرکت چند ست و چند تکرار اجرا شود بهتر ست؟

 

البته این موضوع بع برنامه تمرینی شما بستگس دارد ولی می توانید بطور معمول از سه حرکت ۴ ستی با ۶ تا ۸ تکرار از آن استفاده کرد.

 

۱۲- حجم ساز ترین حرکت برای عضله پا کدام است؟

 

حرکات اسکوات و هاگ با ماشین را پیشنهاد می کنم.

 

۱۳- آیا به کار بردن سیستم تمرینی سوپر ست و تری ست برای عضله پا مفید است؟

 

بله بسیار مفید می باشد بخصوص برای کات کردن در دوران مسابقات ودریک مقطه زمانی مشخص مثلا سه هفته تا مسابقات می توانید از این دو سسیتم استفاده کنید.

 

 آرنولد شواردزنگر ، سیاست مدار ، هنرپیشه و قهرمان سرشناس پرورش اندام دنیا هم به درگذشت بیت الله عباسپور را تسلیت گفت.

 

 

راز های پنهان بیت الله عباس پور

صفحه اینستاگرام فعالیت های ورزشی آرنولد ، بازیگر سرشناس فیلم های ترمیناتور که بعدها توانست در مقام سیاستمدار تا فرماندار ایالت کالیفرنیا پیش برود و تبدیل به چهره ای سرشناس میان فرمانداران جمهوریخواه شود و حتی در انتخابات درون گروهی حزب جمهوری خواه یکی از آنهایی بود که به عنوان رقیب جدی برای سناتور مک کین رقابت می کرد، درگذشت قهرمان بدنسازی ایران را تسلیت گفته است. آرنولد اتریشی آمریکایی ، خودش در اواخر دهه 80 میلادی قهرمان شماره یک بدنسازی دنیا بود و برای همین بدن آهنین بود که به هالیوود راه پیدا کرد تا بازیگر نقش نابودگر باشد.

آرنولد این روزها به دلیل عوارض ورزش قهرمانی پرورش اندام و مکمل هایی که معمولا در این رشته ها مصرف می شود ، شرایط سلامتی خیلی خوبی ندارد و روزگار را با بیماری سپری می کند.

 


توصیه بدنسازی بیت الله عباسپور | توصیه

tosiye.ir/توصیه-بدنسازی-بیت-الله-عباسپور/
Translate this page
Nov 12, 2013 - عضلات پای خود را با توصیه های بیت الله عباسپور حجیم کنید. بی تردید بیت الله عباسپور نامی آشنا و شناخته شده در سطح جهانی،پرچمدار پرورش اندام ایران در جایگاه بیت. ... رازهای موفق ترین آدم های دنیا را در یک دقیقه بخوانید.

بیت‌الله عباس‌پور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/بیت‌الله_عباس‌پور
Translate this page
Persian Wikipedia
عباس‌پور سپس از مسابقات مسترالمپیای سال ۲۰۱۳، دنیس جیمز را به عنوان مربی خود انتخاب نمود. عضلات پا و بازوی بیت الله عباسپور در دنیا مشهور بود. همچنین او تنها ...

سخنان بیت الله عباسپور در گفتگو با ایسنا | سایت تخصصی اسماعیل ...

www.e-jafarpoor.com/.../سخنان-بیت-الله-عباسپور-در-گفتگو-ب...
Translate this page
Jan 6, 2013 - تیم پروش اندام ایران قهرمان مسابقه های جهانی تایلند شد در حالی که قهرمان نام آشنای پروش اندام ایران با بیانی صریح و شفاف میگوید: بدنسازان درجه دو و ...

شفاف سازی اعضای خانواده بیت الله عباسپور در رابطه با بیماری وی ...

champexnews.com › اخبار
Translate this page
Jul 17, 2015 - در هفته های گذشته شایعات مختلفی در رابطه با بیماری قهرمان بیت الله عباسپور، ایجاد شد. به همین منظور یکی از اعضای خانواده بیت الله عباسپور با ...

پیام آرنولد درپی درگذشت بیت الله عباسپور + عکس - پرشین وی

www.persianv.com/preview/303503.php
Translate this page
Aug 28, 2015 - آرنولد شوارتزنگر ، بیت الله عباس پور ، درگذشت بیت الله عباسپور ، قهرمان سرشناس پرورش اندام دنیا ... رازلاغری آنجلینا جولی چیست؟ ... صفحه اینستاگرام فعالیت های ورزشی آرنولد ، بازیگر سرشناس فیلم های ترمیناتور که بعدها ...

بیت الله عباسپور ، قهرمان جهانی پرورش اندام ایران درگذشت + عکس

www.persianv.com/preview/303258.php
Translate this page
Aug 26, 2015 - بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران سال گذشته نیز در یک فیلم سینمایی با .... رازهای ناگفته دختر فراری از همخوابی‌های وحشیانه داعش+عکس ...

گلچین صفاسا - عکس+تصویر+بیت+الله+عباسپور+بیتو+قهرمان+ ...

safanews2.mihanblog.com/post/2012
Translate this page
 Rating: 3 - ‎Review by Mohammadreza.F
Aug 26, 2015 - تصاویر عکس های مرحوم شادروان بیت الله عباسپور قهرمان بدنسازی ایران ... اسطوره استاد اهل بیت شب ولادت امام رضا دعا نیایش راز نیاز ادعیه توسل ائمه امام کارنامه تلاش .... دانلود آهنگ ترانه و تصنیف پنهان چو دل همایون شجریان+عکس ...

Bodybuilding 7 - کلیپ زیبای فیگور بیت الله عباسپور در مسابقات ...

bboo.mihanblog.com/post/127
Translate this page
May 3, 2012 - کلیپ زیبای فیگور بیت الله عباسپور در مسابقات مستر اروپا 2012. ... زمان مناسب برای ورزش بانوان رازهـای پـنـهان بدنسازی و تناسب انـدام بدنسازی ...

مردی که عامل درگذشت بیت الله عباسپور معرفی می شود +عکس - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار ورزشی
Translate this page
دنیس جیمز,بیت الله عباسپور, مسابقات فیبو 2012 آلمان,درگذشت بیت الله ... بختیار رحمانی: هواداران نگران نباشند / تمرین هایمنصوریان را هیچ جا ندیده ام .... دانستنیهای قبل از ازدواج · نامزدی، عقد و بعد از ازدواج · دانستنیهای جنسی · بارداری و زایمان ·رازهای موفقیت · کوچه پس کوچه های تفاهم · دوران .... جنگ فرزاد یا جنگ پنهان فرهاد مجیدی؟

 

سهراب بازدید : 475 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

هجوم به اینستاگرام پایت

هجوم به اینستاگرام پایت

بازتاب حمله ایرانی ها به اینستاگرام پایت در AS

 

رسانه مشهور اسپانیایی حملات ایرانی های هوادار رونالدو به هافبک فرانسه را در اینستاگرام پوشش داد.

بازتاب حمله ایرانی ها به اینستاگرام پایت در AS

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار حضور پر تعداد هواداران ایرانی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، در اینستاگرام دیمیتری پایت، هافبک تیم ملی فرانسه، در رسانه های مشهور مورد توجه قرار گرفت.

 

AS، رسانه مشهور اسپانیایی، خبر حضور گسترده ایرانیان خشمگین را در اینستاگرام پایت، که باعث مصدومیت کریس رونالدو در فینال یورو 2016 شده بود، را پوشش داد.

 

 

 

AS در این باره نوشت:" رونالدو در ایران یک قهرمان و نماد فوتبال محسوب می شود و آن ها با حضور گسترده خود در آخرین پست پایت در اینستاگرام، ناراحتی خود را از حرکت این بازیکن اعلام کردند. هواداران ایرانی توهین های زیادی را به پایت انجام دادند و حتی به خانواده او دشنام دادند. با این حال بعضی از کاربران ایرانی نیز با این حرکت مخالفت کردند و از پایت تقاضا کردند که این توهین ها را ببخشد."

 

پرتغال شب گذشته علی رغم مصدومیت رونالدو، موفق شد عنوان قهرمانی یورو 2016 را کسب کند. 

 

حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام پایت / فردوسی پور هم از کاربران ...

www.yjc.ir/.../حمله-کاربران-ایرانی-به-اینستاگرام-پایت-فردوسی-...
Translate this page
3 days ago - پس از مصدومیت رونالدو توسط دیمیتری پایت، کاربران ایرانی به پیج این بازیکن فرانسوی در اینستاگرام حمله کردند.

بازتاب حمله ایرانی ها به اینستاگرام پایت در AS :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../بازتاب-حمله-ایرانی-ها-به-اینستاگرام-پایت-...
Translate this page
2 days ago - به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار حضور پر تعداد هواداران ایرانی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، دراینستاگرام دیمیتری پایت، ...

کارتون / حمله به اینستاگرام پایت! - ایسنا

www.isna.ir/news/95040112815/کارتون-حمله-به-اینستاگرام-پایت
Translate this page
9 hours ago - حمله برخی از ایرانیان به اینستاگرام دیمیتری پایت ملی‌پوش فرانسه که خطای او روی رونالدو در بازی فینال یورو 2016 موجب خروج این ستاره محبوب از ...

هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام پایت/ اعتراض به مصدوم کردن رونالدو ...

www.mizanonline.ir/.../هجوم-کاربران-ایرانی-به-اینستاگرام-پایت-ا...
Translate this page
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دیمیتری پایت در دقیقه 17 دیدار فینال یورو 2016 خطای شدیدی روی پای کریستیانو رونالدو انجام داد و باعث شد ...

بازتاب جهانی حمله ایرانی‌ها به اینستاگرام پایت - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › ورزشی
Translate this page
1 day ago - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شب گذشته و پس از اینکه "پایت"ملی پوش فرانسه رونالدو را مصدوم کرد عده ای از کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام ...

هجوم ایرانی ها به اینستاگرام ستاره فرانسوی با الفاظ رکیک!+عکس

www.afkarnews.ir/.../530753-هجوم-ایرانی-ها-به-اینستاگرام-ستاره-...
Translate this page
2 days ago - به گزارش افکارنیوز، دیمیتری پایت در دقیقه 17 دیدار فینال یورو 2016 خطای شدیدی روی پای کریستیانو رونالدو انجام داد و باعث شد فوق‌ستاره ...

هجوم کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام رونالدو و پایت |

www.ghatreh.com/.../هجوم-کاربران-ایرانی-صفحه-اینستاگرام-رونا...
Translate this page
2 days ago - هم زمان با پیروزی تیم پرتغال در فینال بازی های یورو 2016 کاربران ایرانی با هجوم به صفحات اینستاگرام کریس رونالدو و دیمتری پایت باز هم جنجال ...

اینستاگرام دیمیتری پایت | حمله ایرانی ها به اینستاگرام پایت - فتوکده

photokade.com/اینستاگرام-دیمیتری-پایت/
Translate this page
2 days ago - اینستاگرام دیمیتری پایت,عکس خطای دیمیتری پایت روی کری رونالدو,حمله ایرانی ها به اینستاگرام دیمیتریپایت,instagram دیمیتری پایت,عکس ...


بازتاب بین‌المللی هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام پایت

www.bornanews.ir/.../429871-بازتاب-بین-المللی-هجوم-کاربران-ا...
Translate this page
به گزارش خبرگزاری برنا، روزنامه آ اس اسپانیا در شماره امروز خود، درباره هجوم برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیمیتریپایت، بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه ...


سهراب بازدید : 372 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

مصدومیت رونالدو

مصدومیت رونالدو

کریستیانو رونالدو: از خدا خواستم که یک شانس دیگر به من بدهد؛ به این بازیکنان باور داشتم


 


کریستیانو رونالدو که همراه با تیم ملی پرتغال در فرانسه تاریخ سازی کرد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

 کاپیتان تیم ملی پرتغال که همواره از رؤیای قهرمانی با پرتغال سخن می گفت، در دقیقه '25 فینال یورو 2016 با بدشانسی دچار مصدومیت زانوی چپ شد و مجبور به ترک زمین شد. اما هم تیمی های وی با اتحادی مثال زدنی در نهایت با نتیجه 1-0 از سد میزبان بازی ها عبور کرده و قهرمانی را به او هدیه کردند.


ستاره باشگاه رئال مادرید در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:


خیلی خوشحالم - خیلی. این چیزی بود که سال های سال و پس از شکست در فینال یورو 2004 می خواستم. از خدا خواستم که یک شانس دیگر به من بدهد. مردم پرتغال شایسته این قهرمانی بودند؛ بازیکنان ما شایسته این عنوان بودند. متأسفانه اوضاع برای من خوب پیش نرفت و در همان چند دقیقه ابتدایی مصدوم شدم. اما همیشه به این بازیکنان باور داشتم. آنها کیفیت و توانایی دارند، و در کنار آن استراتژی سرمربی برای پیروزی را هم داشتیم.

 

ما فرانسه را شکست دادیم و راضی هستم. این یکی از شادترین لحظات کارنامه من است. همیشه گفته ام که می خواستم یک عنوان قهرمانی با تیم ملی داشته باشم و تاریخ سازی کنم و این کار را کردم. خدا را شکر که همه چیز برای ما خوب پیش رفت. می خواهم از هم تیمی هایم، مربی و تیم گسترده مان در یورو تشکر کنم. و همچنین از مردم پرتغال و همه کسانی که خارج از میدان همیشه کنار ما بودند و از ابتدا ما را تشویق کردند، تشکر می کنم. این لحظه ای ویژه برای من است، و برای همه مردم پرتغال لحظه ای فراموش نشدنی است.

 

Search Results

کریستیانو رونالدو :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/2725/کریستیانو-رونالدو
Translate this page
چرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا نیست 1395/04/22 ... دنیا، در توئیتر خود تعبیر جالبی از پروانه روی چشم رونالدو به هنگاممصدومیتش مقابل فرانسه کرده است.
You visited this page on 7/12/16.


Football.ir - اخبار فوتبال : «کریستیانو رونالدو»

football.ir/news/list/person/cristiano-ronaldo-1961.html
Translate this page
نوع مصدومیت رونالدو مشخص شد؛ احتمال غیبت کریس در سوپرجام اروپا. مصدومیتی که کاپیتان تیم ملی پرتغال را در دقایق ابتدایی فینال یورو ۲۰۱۶ از میدان بیرون ...
۱۰ · ‎صفحه ۳ · ‎صفحه ۴ · ‎صفحه ۲
You visited this page on 7/12/16.

اخبار کریستیانو رونالدو

tnews.ir/tags/کریستیانو-رونالدو
Translate this page
اخبار کریستیانو رونالدو. ... آنچلوتی: عاشق رونالدو هستم آنچلوتی: ذهنیت حرفه ای گری رونالدو را دوست دارم آنچلوتی: عاشق رونالدوهستم آنچلوتی: ذهنیت حرفه ای گری ...

ویدیو؛ لحظه مصدومیت رونالدو در دیدار برابر فرانسه (فینال یورو 2016 ...

www.tarafdari.com/.../ویدیو؛-لحظه-مصدومیت-رونالدو-در-دیدار-برا...
Translate this page
3 days ago - ویدیو؛ لحظه مصدومیت رونالدو در دیدار برابر فرانسه (فینال یورو 2016) ... مطمئنا رونالدو براي جاودانه شدن توي تاريخ كشورش به اين يورو احتياجي نداره

اخبار رونالدو - موتور جستجوی قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/ronaldo-رونالدو/0/20
Translate this page
رونالدو در سه یوروی اخیر رکوردهای درخشانی از خود به جا گذاشته است کریس رونالدو، ... رونالدو قهرمانی پرتغال را به مهاجران تقدیم کرد کاپیتان تیم ملی پرتغال در جشن ...

هواداران کریستیانو رونالدو - آخرین اخبار از رونالدو

ronaldofans.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
کاپیتان تیم ملی پرتغال که همواره از رؤیای قهرمانی با پرتغال سخن می گفت، در دقیقه '25 فینال یورو 2016 با بدشانسی دچار مصدومیتزانوی چپ شد و مجبور به ترک ...

فیلم | از مصدومیت رونالدو تا اشک های دردآور از دست دادن فینال

parsfootball.com/fa/66426/فیلم-مصدومیت-رونالدو-اشک-های-درد/
Translate this page
2 days ago - پایت برای زدن توپ رونالدو می رود و سپس با پای راستش پای چپ رونالدو را از قسمت زانو می زند و باعث مصدومیت رونالدو شد.

رئال نیوز - مطالب ابر وضعیت مصدومیت رونالدو

avalreal.mihanblog.com/post/tag/وضعیت%20مصدومیت%20رونالدو
Translate this page
پس از اتمام تمرین، زیدان در مصاحبه با خبرنگاران از جدی نبودن مشکل رونالدو گفت و خود این بازیکن نیز دقایقی پیش خیال هواداران رئال را به نوعی راحت کرد. او در مورد ...

آپارات - مصدومیت رونالدو

www.aparat.com/result/مصدومیت_رونالدو
Translate this page
آپارات - مصدومیت رونالدو. ... مصدومیت و گریه رونالدو در فینال توسط دیمیتری پایه. سایت مجله عشق و زندگ. ... مصدومیت رونالدودر تمرین دیروز رئال قبل از فینال C.L.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 1,380
  • بازدید سال : 11,750
  • بازدید کلی : 476,944
  • کدهای اختصاصی